UnlimitedGameStore Review

UnlimitedGameStore Review

[dropcap]I[/dropcap]Het is een geluk dat ik heb besloten om deze UnlimitedGameStore review uit te voeren, want het heeft onlangs een grote transformatie ondergaan. Het uiterlijk van de site is drastisch veranderd, ten goede. Verdere verbeteringen, zoals meer betalingsmogelijkheden en klantenondersteuning heeft de winkel tot een van de beste gemaakt die er zijn. Er zou ook een nieuw managementteam zijn aangesteld met een sterkere nadruk op klantenondersteuning.

Bij het bezoeken van het domein, worden we begroet met een professionele en gepolijst uitziende website. De nieuwste games zijn op de voorkant, wat betekent dat u kunt krijgen om de meest populaire en onlangs uitgebrachte spullen snel. De site laadt een beetje traag, volgens onze Pingdom test. Met meer dan 7mb en ongeveer 16 seconden om te laden van een locatie in de VS, grenst het aan onaanvaardbaar. Ik zou het vreselijk vinden om te bedenken wat de snelheden zijn voor mensen op meer afgelegen locaties.

[button color="green" size="big" link="https://www.unlimitedgamestore.com?a_aid=cdkeyprices" icon=" target="true"]Gebruik Voucher Code "CDKeyPrices"[/button]

De bedrijfsinformatie van de site vermeldt zijn kantoor als Room 1801, 18F, Tower 5, 33 Canton Road, Hong Kong. Of dit een virtueel kantoor is of niet, kon ik niet bevestigen, maar ik heb de eigenaar om opheldering gevraagd. In ieder geval zijn websites die officieel geregistreerd zijn als bedrijf of onderneming een groot pluspunt. Naar mijn mening geeft het enige duidelijkheid en comfort rond de werking van de sites. Wij geven ook details zoals het Bedrijfs Oprichtings Nummer (2123730) en het Bedrijfs Registratie Nummer ( 63613525).

Producten & Prijzen

De product catalogus is bij lange na niet zo groot als die van Kinguin of G2A, maar Unlimited Game Store jaagt niet op die markt. De cd key winkel concentreert zich op hoge voorraad niveaus van de sneller bewegende producten, zoals Fallout 4 CD Keys en Grand Theft Auto 5 CD Keys. Met behulp van dit model kan het grote hoeveelheden van deze producten verplaatsen tegen flinterdunne marges, wat uiteindelijk resulteert in lagere prijzen voor u, de consument. Het bewijs hiervan is dat de winkel constant de hoogste of goedkoopste posities inneemt van de nieuwste games op CDKeyPrices. Over het algemeen is er nog steeds een gezonde hoeveelheid games in de winkel, maar ik had moeite om de link All Games te laden vanwege de enorme omvang van de afbeeldingen. Er is mij ook verteld dat ze aan het kijken zijn om uit te breiden naar oudere, maar nog steeds populaire spellen.

Reputatie

Het volgende belangrijke deel van de UnlimitedGameStore beoordeling was het onderzoeken van wat er ook op het net te vinden was. Er is een TrustPilot lijst voor de website, die een vertekend beeld schetst. TrustPilot geeft een cijfer van 7.7, wat zeker boven het gemiddelde is. Ik ben me bewust van de aanzienlijke veranderingen die het bedrijf en de website de afgelopen maanden hebben ondergaan en vraag me af of dit cijfer zal verbeteren. Een blik op de beoordelingen van de afgelopen weken is uiterst positief, dus ik vermoed dat het cijfer langzaam naar boven zal blijven bijstellen.

Het merendeel van de feedback reviews heeft betrekking op de late levering van sleutels, om redenen die ik in de Gamers Outlet Review heb becommentarieerd. Ik vermoed dat deze klachten meestal betrekking hebben op artikelen die niet op voorraad zijn. Als iemand die al een tijdje in de industrie zit, kunnen oudere games soms moeilijk te vinden zijn. Het is nog steeds aan de winkel om ze tijdig te vinden natuurlijk.

[tie_full_img]Unlimited Game Store Review[/tie_full_img]

Aan de positieve kant heeft UnlimitedGameStore.com een actief Twitter- en Facebook-account, met nieuws over aankomende spellen, grappige threads en video's. Er lijkt ook een beetje interactie met klanten te zijn op die platforms, wat wordt verwelkomd. Reddit had een heleboel threads in dezelfde trant als TrustPilot, dus besloot ik om de ondersteuningsdienst zelf te testen. Ik stuurde een e-mail met vragen over de voorraadniveaus voor Fallout 4 en hoe lang de levering zou duren. Ik ontving ongeveer 15 minuten later een e-mail waarin werd bevestigd dat het product op voorraad was en waarin ik werd aangemoedigd het product te kopen.

Betalingsopties

Als onderdeel van de revisie heeft Unlimited Game Store de zeer belangrijke beslissing genomen om meer betaalmethodes te implementeren voor haar klanten. Dit is geweldig voor mensen over de hele wereld, want zo populair als Paypal is, het is nog steeds niet beschikbaar in een heleboel landen.

Deze opties omvatten;
[tie_list type="thumbup"]

• PayPal
  • Krediet Kaart
  • Sofort Bankieren
  • iDeal
  • Giropay
  • Sisal
  • ING Home'Pay
  • Overschrijving WebMoney
  • Yandex.Geld
  • Belfius / Dexia Direct Net
  • Przelewy24
  • Visa Qiwi Portemonnee

[/tie_list]

Laatste gedachten & Vouchers/Coupons

We hopen dat u deze UnlimitedGameStore review nuttig vond! Over het algemeen is UnlimitedGameStore.com een winkel zonder franje, die een grote verscheidenheid aan de nieuwste spellen aanbiedt tegen zeer concurrerende prijzen. De winkel lijkt altijd voorraad te hebben voor de nieuwste games, en de automatische levering van keys in voorraad zowel naar je email als je account is een enorm pluspunt. Ik heb zelf via de website gekocht (ik heb een FIFA 16 CD Key) en had mijn key binnen 10 minuten geleverd, geactiveerd en gedownload. Al met al een zeer goede ervaring voor mij. Zoals altijd, als u problemen heeft, laat het ons weten, maar ik ben er zeker van dat u een probleemloze rit zult hebben wanneer u UnlimitedGameStore.com gebruikt.

One Reply to “UnlimitedGameStore Review”